Uvjeti prodaje

Da biste koristili eKuhinja d.o.o. Internet trgovinu možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled poslanih narudžbi.
Trudimo se što kvalitetnije predočiti informacije o proizvodima i slike samih proizvoda. Uz svaki proizvod prilažemo opise artikala i slike koje dobivamo od dobavljača kao i proizvođača. No ne možemo garantirati da su priloženi opis artikla i slika uvijek ispravni zato molimo korisnike da obrate pažnju i prekontroliraju podatke prije same narudžbe. Uz svaki proizvod nalaze se linkovi koji vode direktno na stranice proizvođača kao i direktno na proizvod. 

sigurno online plaćanje svim kreditnim karticama ili gotovinom prilikom dostave.
dostava u cijeloj Hrvatskoj, a u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar 3-5 radnih dana

Uvjeti prodaje


Ovim Uvjetima prodaje robe eKuhinja d.o.o. definira uvjete, prava i obveze koje imaju uzajamno Prodavatelj i Kupac pri kupovini/prodaji robe u cjelokupnom postupku naručivanja, plaćanja, otpreme, dostave, te eventualnih povrata i reklamacija robe odnosno raskida ugovora za kupljenu robu putem internet trgovine eKuhinja d.o.o..
Kada je od strane kupca formirana Narudžba i od Prodavatelja formirana Ponuda (na isti način) predstavljaju pismenu PRETHODNU OBAVJEST kupcu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Pod Kupcem podrazumijevamo svaku pravnu i fizičku osobu koja, u skladu sa svim prethodno navedenim uvjetima i uputama, naruči barem jedan proizvod putem interneta , popuni elektronski formular za Narudžbu i pošalje ga Prodavatelju a nije maloljetna ili osoba djelomične poslovne sposobnosti. Kupovinu u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika.

Načini plaćanja
Način plaćanja korisnik bira kod procesa narudžbe. Moguća su 3 načina plaćanja:


a) Virmanom
Nakon potvrđivanja narudžbe putem web shopa, korisnik dobiva na e-mail podatke za uplatu. Rok plaćanja je 5 dana. Proizvode šaljemo nakon što sredstva budu uplaćena na naš žiro račun.

b) Pouzećem
Plaćanje pouzećem moguće je isključivo za artikle koje prodavatelj ima dostupne i raspoložive, isporuku plaćanje po uzeću potrebno je dodatno dogovoriti sa prodavačem. Naručene proizvode šaljemo odmah.


c) Kreditnim karticama

Moguće je plaćanje American Express, MasterCard, Maestro, Visa i Diners kreditnim karticama. Isključivo putem pos-uređaja ili potrošačkih ugovora.
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana 

1. Naručivanje robe


Roba se naručuje elektronskim obrascem Narudžbe koji Kupac može i ne mora ispuniti prilikom kupnje. Ukoliko kupac želi proizvode može naručiti telefonski ili osobnim dolaskom uz prethodnu najavu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada Kupac odabere robu i potvrdi način plaćanja koji internet trgovina eKuhinja d.o.o. omogućuje.
Prodavatelj, po zaprimanju Narudžbe, kontaktira Kupca i provjerava istinitost narudžbe i status kupca, dogovara rok isporuke, uvjete dostave i način plaćanja. Nakon što kupac potvrdi ,na osnovu konačne Ponude Prodavatelja, svoju narudžbu i izvrši dogovoreno plaćanje- narudžba se smatra konačnom i Prodavatelj postupa sa isporukom robe sukladno utanačenom dogovoru. 
Konačna Ponuda Prodavatelja na osnovu koje Kupac izvrši plaćanje predstavlja POTVRDU PRETHODNE OBAVJESTI u smislu Zakona o zaštiti potrošača.

2. Cijena robe


Važeća cijena robe za Kupca istaknuta je cijena na web stanicama eKuhinja d.o.o. na dan provedenog plaćanja (karticom) ili izvršene uplate na žiro račun Prodavatelja, odnosno gotovinske uplate na blagajni Prodavatelja.

3. Trošak Dostave robe



Dostava proizvoda
Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner Intereuropa ili HP Ekspres izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar 3 do 5 radnih dana, od ponedjeljka do petka te subotom u sljedećim gradovima: Zagreb, Samobor, Karlovac, Kutina, Slavonski Brod, Osijek, Koprivnica, Varaždin, Rijeka, Pazin, Zadar, Split, Ploće.
Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač ce na navedenoj adresi naručitelja ostaviti "obavijest o prispijeću pošiljke" na kojoj ce biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 8 dana. Nakon tog roka pošiljka se vrača pošiljatelju.
Osnovna cijena svake dostave iznosi 19,90 HRK. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cijena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za narudžbe iznad 1000,00 kn dostava je besplatna, osim za artikle za koje vrijedi dodatni trošak dostave bez obzira na iznos narudžbe. To su proizvodi vecih dimenzija ili teži paketi.
Cijena dostave bez obzira na vrstu plaćanja nije uključena u ukupnu cijenu narudžbe. Dostavu kupac placa kurirskoj službi kod same dostave ili uplatom na žiroračun prije dostave u slučaju plaćanja putem virmana ili internet bankarstvom. 
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

dostava

4. Isporuka

Prodavatelj ce robu isporučiti Kupcu u skladu s potvrđenom narudžbom (svojom konačnom Ponudom-Potvrdom prethodne obavijesti) koju je dao Kupcu putem e-maila.
Kupac postaje vlasnik robe nakon što u cijelosti izvršio plaćanje robe i troškove dostave, te potpiše dokumente o preuzimanju robe .
Robu za Kupca- pravnu osobu može preuzeti od Kupca navedena služba ili pojedinac i na adresi koju navede Kupac. Podaci koje Kupac pošalje Prodavatelju e-mailom o službi/pojedincu smatraju se izdanom punomoći Kupca. Ovlaštena služba/pojedinac žigom i potpisom te navođenjem broja identifikacijske isprave preuzimatelja potvrđuju preuzimanje robe na Dostavnici Prodavatelja odnosno prijevoznika.
Kupac/ovlaštenik potpisom potvrđuje količinu preuzeta robe,neoštećenost ambalaže i neoštećenost samog proizvoda a sve prema tekstu na Dostavnici. Ukoliko preuzimatelj primijeti oštećenja ili manjak robe treba prije potpisa Dostavnice kontaktirati Prodavatelja i tada postupiti prema naputcima Prodavatelja.
Kupac nakon potpisa Dostavnice i /ili drugog otpremnog dokumenta bez primjedbi -u cijelosti preuzima rizik mogućeg oštećenja proizvoda i po toj osnovi ne može Prodavatelju isticati naknadno utvrđena oštećenja osim ako ona nisu takve prirode da se kod raspakiravanja proizvoda kod preuzimanja, normalnom pažnjom ona nisu mogla utvrditi. Tako utvrđena oštećenja Kupac je dužan bez odlaganja prijaviti Prodavatelju a svakako prije početka korištenja proizvoda i unutar 14 dana od primitka proizvoda.
Za robu koju Prodavatelj šalje dostavnom službom koju je odredio Kupac rizik oštećenja i/ili manjka robe, odnosno ne isporuke cijele pošiljke, prelazi na Kupca u trenutku potpisa njegove dostavne službe da je preuzela robu prema specifikaciji i u neoštećenoj ambalaži. Kupac je dužan odmah i bez odlaganja obavijestiti Prodavatelja o manjkavoj isporuci, oštećenju ili ne dostavi. Prodavatelj ce pružiti svu moguću pomoć Kupcu za ostvarenje njegovog prava naplate štete od njegove angažirane dostavne službe (dostavom dokumentacije o preuzimanju iz koje je vidljiva količina i stanje robe predate na dostavu).
Ukoliko Kupac preporučenu pošiljku ne preuzme u roku od 7 (sedam) dana od dana priopćenja o preuzimanju, pošiljka se vraća Prodavatelju.
Ukoliko Kupac bez opravdanog razloga nije preuzeo poslanu robu te se ona vrati Prodavatelju, Prodavatelj zadržava pravo dodatne naplate realnih troškova neuspjele dostave.
U slučaju opravdane reklamacije , a u nemogućnosti isporuke istovrsnog artikla , Prodavatelj ce Kupcu ponuditi zamjenski proizvod, a ukoliko ga Kupac ne prihvati prodavatelj ce bez odlaganja vratiti cjelokupni primljeni iznos koji je Kupac uplatio Prodavatelju na transakcijski račun ili na blagajni Prodavatelja sve u skladu sa stavkom 4 i 5 točke 6. ovih Uvjeta.

5. Ugovor o prodaji

Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Stolarije Mraz za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i Stolarije Mraz, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Internet trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem i bez njega te Interneta.

Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik prihvati ponudu Stolarije Mraz na jedan od slijedećih načina:
•odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik web trgovine Stolarije Mraz,
•odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem ponuđenih telefonskih linija. 
•odabirom plaćanja i dovršetkom narudžbe prilikom osobnog dolaska u Izložbeni salon Stolarije Mraz

a) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.



b) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.

c) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, eKuhinja d.o.o. zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.

d) Registracijom (koja uključuje plaćanje usluge) smatra se da je sklopljen Ugovor između Stolarije Mraz i korisnika kao kupca.

e) Ugovor stupa na snagu po izvršenoj registraciji korisnika, odnosno od dana kada korisnik prihvati ponudu za sklapanje takvog Ugovora.

f) Povodom sklapanja Ugovora, korisniku će biti dostavljeni: potvrda o sklopljenom Ugovoru, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača.

g) Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga. Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,

- ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,

- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,

- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke te

- ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.





Prodavatelj i Kupac obostranim prihvatima Narudžbe i Ponude i plaćanja robe u cijelosti od stane Kupca zaključili su Ugovor o prodaji koji se sastoji od Računa izdanog od strane Prodavatelja sa svim zakonom predviđenim elementima i ovih Uvjeta prodaje.
Kupac preuzima Račun u trenutku uplate a najkasnije kod preuzimanja robe.
U slučaju nesuglasica Prodavatelj i Kupac ce prvenstveno nastojati problem riješiti uzajamnim dogovorom a ako to neće biti moguće određuje se nadležnost suda u Zagrebu.

6. Raskid ugovora

Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti eKuhinju d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (naslovljeno na eKuhinja d.o.o. Slavenskog 1, 10110, Zagreb ), telefaksom na 01/3861855 ili elektroničkom poštom na prigovori@stolarijamraz.com , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.

Također, Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na http://www.stolarijamraz.com/shop/prigovor korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju eKuhinja d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.

Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora.

Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada eKuhinja d.o.o. zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca eKuhinja d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Stolarije Mraz, Bezdanska 50, 10110, Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je eKuhinji d.o.o., uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01 5801504 ili se javi na info@stolarijamraz.com kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti eKuhinji d.o.o. iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio eKuhinju d.o.o. o jednostranom raskidu Ugovora.

 

Link za preuzimanje OBRAZCA za jednostrani raskid ugovora:

 

Obrazac za jednostrani raskid ugovora.pdf

 

II) Uvjeti i postupak kupnje

 

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod.



Cijena proizvoda, u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave, vidljivi su u formiranoj narudžbi za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave može biti vidljiv još i na nekim drugim dijelovima stranice. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u hrvatskim kunama (HRK). U sve cijene je uračunat PDV. Informativno za strane državljane omogućen je prikaz cijene u euro valuti ali kupnja proizvoda moguća je samo u kunskoj valuti osim ako stranom državljanu nije izdana posebna ponuda za uplatu izražena u traženoj valuti.



Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: prigovori@stolarijamraz.com ili na telefonski broj 01 5801504 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena. Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj 01 3861855 ili drugi od ponuđenih pod linkom kontakti i pomoći ćemo vam ispuniti košaricu.

7. Isključenje prava na raskid ugovora

Kupac ne može tražiti raskid ugovora za naručeni proizvod koji je na temelju njegove specifikacije naručen od proizvođača i /ili uvoznika a iste se trebao proizvesti (nije standardni proizvod koji proizvođač i /ili uvoznik drži na zalihi) o čemu je Kupac obaviješten od Prodavatelja i isti je proizveden i več isporučen Prodavatelju te njegovu isporuku ili proizvodnju Prodavatelj više ne može opozvati.
Kupac ne može vratiti proizvod i /ili tražiti raskid ugovora ako je proizvod oštetio ili nestručnim rukovanjem, suprotno uputama proizvođača, izazvao funkcionalne štete na proizvodu odnosno njegovo uništenje.
Kupac ne može vratiti proizvod i tražiti raskid ugovora ako proizvod predstavlja medij na kojemu je implementiran softwer ili neka od elektronskih igri a proizvod nije u originalnoj neraspakiranoj ambalaži.
Kupac ne može tražiti raskid ugovora nakon roka predviđenog ovim Uvjetima za raskid ugovora.

8. Garancija za ispravno funkcioniranje uredaja

Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili ne postupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.



Prodavatelj uz naručenu robu dostavlja Kupcu i jamstveni list proizvođača odnosno uvoznika koji jamci ispravno funkcioniranje uređaja ako se koristi u skladu sa uputama i karakteristikama uređaja te rok u kojem osigurava servisiranje i prodaju zamjenskih dijelova.
Ukoliko kod stavljanja uređaja u funkciju Kupac utvrdi da isti ne funkcionira na propisni način dužan je o tome odmah obavijestiti Prodavatelja koji ce bez odlaganja osigurati kod ovlaštenog servisa ( u skladu sa jamstvenim uvjetima) provjeru ispravnosti uređaja i otklanjanje smetnji. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi grešku koju ne može otkloniti ili koja traži zahvat na uređaju koji Kupac ne želi prihvatiti Prodavatelj ce dogovoriti sa proizvođačem /uvoznikom zamjenu uređaja novim.
Troškovi transporta uređaja priznaju se Kupcu u skladu sa Jamstvenim uvjetima. 
Pojedini proizvođači i uvoznici svoje Garantne/Jamstvene izjave stavljaju unutar ambalaže ili samog proizvoda koji zatim pecate ili pakiraju tzv „Blister pakiranjem“.Za ove proizvode Prodavatelj ne ovjerava garancije/jamstvene listove prije isporuke robe ali oni vrijede uz predočenje ovjerenog Računa Koji je Kupac primio od Prodavatelja.
Kupac može Prodavatelju dostavit neovjerenu jamstvenu izjavu i ista ce biti ovjerena i vraćena Kupcu bez odlaganja.
Ovjereni jamstveni list i original racuna Prodavatelja Kupac je obavezan cuvati jer temeljem njih ostvaruje svoja prava .

Zajamčena Sigurnost
Zašto je kupovanje u eKuhinja d.o.o. Web trgovini sigurno:
Naš program na sigurnom serveru šifrira sve vaše osobne informacije i pohranjuje ih u bazu podataka koja je nedostupna neovlaštenim osobama, a brojevi Vaših kreditnih kartica se ne čuvaju već koriste samo za pojedinačnu transakciju. 
Uz svu elektroničku zaštitu, u koju imamo puno povjerenje, telefonski Vas kontaktiramo po primitku Vaše narudžbe koju plaćate putem kreditne kartice kako bi otklonili svaku sumnju u neovlašteno korištenje Vaših podataka.

9. Povrat proizvoda

Korisnik ima pravo u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na zamjenu kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni ili su dostavljeni proizvodi koji nisu naručeni. eKuhinja d.o.o. če, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, korisniku vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku trideset (30) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava.
Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu o kojoj je korisnik obaviješten u trenutku dostave proizvoda. Troškove povrata proizvoda snosi eKuhinja d.o.o.
Korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa otpremnicom, računom i garancijom. 
U slučaju naknadnih kvarova vrijede uvjeti iz jamstva priloženi uz svaki proizvod. Troškove povrata proizvoda u ovom slučaju placa korisnik.

10. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju

Prodavatelj se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje svojih obveza; informiranje kupca o načinu korištenja prikupljenih podataka redovito davati kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Prodavatelja i njegovi poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Svi podaci su strogo čuvani i zaštićeni od zlouporabe.
Koje informacije sakupljamo i kako ih koristimo?Prilikom izrade svake narudžbe obavezni ste ustupiti svoje ime, e-mail adresu, dostavnu adresu. To nam omogućava da upotpunimo Vašu narudžbu i obavijestimo Vas o statusu te narudžbe.
Također tražimo Vaš telefonski broj koji nam omogućuje direktan kontakt s Vama u slučaju problema s Vašom narudžbom, te prema potrebi za provjeru narudžbe. 
Kada ulazite u našu Internet trgovinu, dobivate poruku da ulazite u osigurane stranice, tj. da koristite siguran server. Program za sigurnost servera (Secure Socket Layer) šifrira sve informacije koje unosite prije nego su poslane nama. Uz to poduzimamo sve mjere kako bi zaštitili podatke od lokalnog neovlaštenog pristupa.
eKuhinja d.o.o. ne prodaje, ne trguje i ne iznajmljuje Vaše osobne podatke drugima!

11. Reklamacije i prigovori

 

Reklamacije i prigovori

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti eKuhinji d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:
•na broj telefona: 01 3861855 ili 01 5801504
•na e-mail adresu: prigovori@stolarijamraz.com,
•na adresu: Stolarija Mraz P.U.O. Bezdanska 50, 10110, Zagreb
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. eKuhinja d.o.o. vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi eKuhinja d.o.o.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi eKuhinja d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.